Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

środa, 5 września 2012

Nominacje Versatile Blogger Award!

Donoszę... ;) że zostałam nominowana do  Versatile Blogger Award - nagroda za uniwersalność i wszechstronność :) Kachna  dziękuję, jest mi bardzo miło :*


Wstawiamy nagrodę ;) a potem należy:
 -  nominować 15 blogów
 - poinformować wybrańców o wyróżnieniu
 - zdradzić 7 faktów o sobie
 - podziękować za nominację
 - zawiesić nagrodę na swoim blogu

to ostatnie zrobione, podziękowania również... więc kolejno..

oto moje ulubione blogi (Kachna, Twój też ubóstwiam, Ty wiesz :)

1. Moje życie na wsi.
2 .Jolandia mazurska kraina.
3. Kosmostolog.
4. W sepii.
5. Nasze pogórze.
6. Ogród i ja.
7. Dziennik Spełnionej.
8. Edzi świat.
9. Kąty Niepokornej.
10. Ostoja Tupai.
11. Zioła i inne.
12. Stula.
13. Kroniki domowe.
14. Baśkowe pisanie.
15. Słodkie szaleństwa Eli.

A teraz te 7 faktów o mnie:

1. Kocham moją wieś! Nie oddam, za nic!
2. Uwielbiam chodzić boso, gdybym mogła, nawet do miasta bym dreptała bez butów :)
3. Kocham gotowanie. Kocham moją kuchnię, nie ma u mnie weekendu bez dobrego ciasta.
4. Marzę by hodować kury, kozy..
5. Uwielbiam spędzać czas ze znajomymi przy ognisku z lampką dobrego trunku w dłoni..
6. Tęsknię za jazdą na motocyklu (gdybym napisała na MOTORZE, K. by mnie zjadł na kolację ;)
7. Mam fioła, ale takiego pozytywnego na punkcie zdrowego odżywiania, ekologicznej żywności i eko kosmetyków.

uffffffffff poszło :)

To lecę dać znać nominowanym ;)
Matysiu, witam Cię serdecznie :)
Miłego dnia,
Kama :)

24 komentarze:

  1. W takim razie gratuluję nagrody i pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za nominację :)... no to miłej zabawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuj, wiesz cegła wciąż czeka :)))

      Usuń
  3. Niezłe, znalazłam się w kolejnej śmietance nominowanych:)
    DZIĘĸUJĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholera tez Was chcialam zaprosic, jak dostalam nominacje od Oliwki :)

      Usuń
  4. no gratuluję :) i życzę spełnienia marzeń punkt 4:)))bo kury fajna rzecz bałabym się tych kóź:))ale przynajmniej koszenie trawy by odpadło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno kozy nie groźne :) ale pewności nie mam :)

      Usuń
  5. Dziękuję za nominację!!! A co stoi na przeszkodzie tym kurom i kozom żeby u Was zamieszkać??? Wierz mi- warto! Tym bardziej, że masz podobno fioła na punkcie eko żywności :-) Mmmm taki swojski domowy serek to jest dopiero ekologia :-)
    (Tylko, że nasze kozy trawy nie koszą :-( nie tkną niczego po czym kura swymi brudnymi łapkami chodziła ) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!!! Pędzę po mojego przedszkolaka :-) Wierz mi- po trzech latach bycia z nim na okrągło, nagle mam w domu niesamowitą pustkę i sama zadaję sobie pytanie NO DOBRA, I CO DALEJ... - to tak a propos nadmiaru wolnego czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszkoda jest jak na razie w Mężu :) nie mamy budynku gospodarczego, takiego w którym kurku mogłyby mieszkać. Myślę, że jeszcze go jakoś przekonam, mam swoje sposoby ;) A jeśli chodzi o tę nuuudę, uwierz, szybko przywykniesz! Trzymam kciuki za Twojego przedszkolaka!

      Usuń
  6. Informacja :)
    http://ostojatupai.blogspot.com/2012/09/nominacje-blogowe-wszystko-przez-kame.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za nominację.Życzę by wszystkie marzenia w "Twoim miejscu na ziemi" się spełniły:)Z Twoją dobra energią, z pewnością się uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj kciuki za kury, bo ciężko będzie! :)

      Usuń
  8. Dziękuję Kochana! Ajlowju:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Kamilko i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wychodząc z założenia, że lepiej za późno niż wcale: bardzo Ci, Kamo, dziękuję, a za zaniedbanie PRZEPRASZAM

    OdpowiedzUsuń