Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

czwartek, 31 maja 2012

naleśniki z pieczarkami, serem i.... :)

Grzybki rosną pięknie, jak obiecałam, podaję przepis na naleśniczki z pieczarkami, serem i parówką (koniecznie dobrej jakości, bez MOM, ja dałam firmy Sokołów "Parówki z szynki").

Smażymy placki.
Pieczarki tarkujemy, smażymy z cebulką na oleju, przyprawiamy do smaku.
Wykładamy na placek, obsypujemy kiełbaską pokrojoną w plastry i na koniec żółty ser. Podsmażamy i gotowe :)



W tajemnicy dodam, że doskonale też smakują..... zamoczone w jajku i obtoczone w bułce tartej... zapiekamy... spróbujcie sami co ja tu będę gadać ;)

Pozdrowionka!

7 komentarzy:

  1. Ponieważ sezon truskawkowy, ja robiłam dziś z truskawkami i własnym szpinakiem - z gorgonzolą, prażonymi ziarnami słonecznika i dyni.
    Ale Twoje wyglądają apetycznie!
    Dziękuję za odwiedziny.
    Dobranoc - jolanda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, poproszę przepis, brzmi intrygująco!

      Usuń
  2. oo! Kamila, ślina mi ucieka! dzięki za podzielenie się przepisem!brzmi przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, przyznam, że pyszne, jedne z moich ulubionych :)))

      Usuń
  3. wygląda cudnie!
    wreszcie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bylam tu wczoraj ale nie otwieraly mi sie fotki. Dzisiaj udalo mi sie je otworzyc...niestety;) Ale mi narobilas smaka na nalesniki! A ja tak dawno ich nie robilam!Dzieki za pomysla!:)))

    OdpowiedzUsuń