Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

wtorek, 15 stycznia 2013

TARTE TATIN.

Taka tam tarta?
Nie!
Zrobiłam na kolację, bo ciasto francuskie zalegało, kusiło (a ja przecież NIE MOGĘ!), więc podtuczyłam K. ;) do tego boczek, ziemniaki, rozmaryn, tymianek.... jak to pięknie pachnie! Nie wiem jak smakuje, ale ten, który próbował, mówi, że pycha i baaaaaaaaaaardzo sycące :)

Przepis ściągnęłam od Pani Basi nr 1 w polskiej edycji Master Chef :)

Robi się raz, dwa a znika z talerza... w moment :)

Spróbujcie, warto!

4 komentarze:

  1. Wygląda na nr 1:) zjadłabym taką, też mi ciasto zalega, ale boczusia brak:( Przepis zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna!
      Szybka w wykonaniu, doskonała dla nie zapowiedzianych gości :)

      Usuń
  2. Juz raz dostalam slinotoku na widok tej tarty wlasnie u Basi, a teraz znowu slinotok tutaj u Ciebie!:)))
    Jak nic to znak, ze trzeba by te tarte w koncu popelnic;)
    Udanego dzionka Wam zycze!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaś do trzech razy sztuka :)))
      Również udanego dnia! :*

      Usuń