Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

sobota, 11 lutego 2012

malinowy, czekoladowy, walentynkowy



































Cały przyszły tydzień znowu będę miała szybki... a święto zakochanych we wtorek, więc zrobiłam ciacho dziś. Już dawno się do niego przymierzałam, znalazłam je o tutaj

MOJE WYPIEKI

ciacho robi się bardzo szybko :) polewę zrobiłam z czekolady mlecznej, dlatego jest jaśniejsza.

A tak w skrócie....

pieczemy blaty






ubijamy śmietanę kremówkę i dodajemy maliny :)




blaty przekładamy kremem


polewamy sosem czekoladowym no i gotowe :)


proszę bardzo, częstujcie się :)




9 komentarzy:

  1. Kami, tort wyszedł piękny. pewnie smakuje nie gorzej niż wygląda. super!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, cudo!
    piękny tort.
    połączenie malinowego kremu z puszystym biszkoptem pełnym czekolady uważam za naaaprawdę udane ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladowe cudowności tu widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. poczęstowałam się kawałkiem:)
    dzięĸi!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wielkie za takie miłe komentarze :**
    A ciacho lepsze jednak na drugi dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tort wygląda rewelacyjnie, zapraszam do wystawienie jednej z Twoich pyszności w konkursie który właśnie trwa na moim bogu.Ciekawe nagrody czekają:)
    http://wmojejmalutkiejkuchni.blogspot.co.uk/2012/06/konkurs-kulinarny-zapraszamy_12.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, ale niestety nie spełniam wszystkich warunków. Może innym razem? :)
      Pozdrawiam!

      Usuń