Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

sobota, 24 sierpnia 2013

dżem brzoskwiniowy z cynamonem i wanilią

Witajcie!

Kuchnia moja dziś pachnie brzoskwiniami, cynamonem, śliwkami.... pyrkają dżemy w garach, słodziutkie, pyszne, że hej!

Inspirację znalazłam KUCHNIA LIDLA-SPIŻARNIA

Brzoskwinie obieramy ze skórki, wyjmujemy pestki.
Robiłam na próbę, więc kupiłam 1,5 kg brzoskwiń.

Owoce wrzucamy na patelnię (robiłam w woku), smażymy aż puszczą sok.
Dodajemy sok z połowy cytryny, cukier. Tutaj musicie próbować, zależy czy słodkie będą owoce.
Następnie dodajemy cukier waniliowy lub ziarenka wanilii - u mnie to drugie.
Niech pyrka tak ten dżem aż owoce pięknie zmiękną :) na koniec dodajemy cynamon.

Pyszniutki!

Kolejne powidła już się studzą.
Śliwkowe z cynamonem i nutką pomarańczy :)

Pozdrowienia!

1 komentarz:

  1. Brzoskwinie wygladaja apetycznie, a sliwki z cynamonem robilam rok temu I sa rewelacyjne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń