Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

piątek, 15 listopada 2013

FONDANT Z PŁYNNĄ CZEKOLADĄ

"Deser dla prawdziwych czekoladoholików - uwaga: może wzmagać uzależnienie" - cytat z książki "Pyszne 25" ;)

Przepyszny! Baaaaardzo czekoladowy deser a w środku gorąca, płynna czekolada :)
Najlepiej zajadać od razu wyjęte z piekarnika :)


Składniki:

100g czekolady gorzkiej
100g masła
2 łyżki kakao
3 łyżki cukru
2,5 łyżki mąki pszennej
2 jaja

Czekoladę i masło roztapiamy w kąpieli wodnej.
Jaja ubijamy z cukrem aż będą białe i puszyste.
Dodajemy mąkę, kakao i lekko ostudzoną czekoladę z masłem.

Wlewamy do silikonowych foremek lub do pojemniczków na suflety.
Pieczemy w temp. 180 stopni przez 10-12 minut.

Po upieczeniu w środku powinna być płynna czekolada. U mnie w 2 nie było, chyba za długo piekłam (10minut). Z tych składników wyszło 8 foremek silikonowych. Jeśli nie lubicie słodkiej czekolady, można pominąć cukier.

Smacznego :)

6 komentarzy:

  1. miałam zamair jutro je robic , muszą byc pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To co kobiety lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam, TO COS wzmacnia uzaleznienie...ajjjj...:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. upiekłam dzisiaj, rewelacja, szybkie i czekoladowo, czekoladowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super! Foremki wypełnia się całe? :)

    OdpowiedzUsuń