Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

środa, 18 września 2013

sos maślaczkowy z koperkiem, pierś kurczaka i penne

Witajcie!

Sezon grzybowy w pełni, wpadły mi do miseczki maślaczki, więc od razu widziałam je uduszone na masełku z cebulką, koperkiem i śmietanką ;) do tego mięciutka pierś z kurczaka, wcześniej grillowana, makaron penne i obiad gotowy :)
Składniki:
pół piersi z kurczaka
pół kg maślaków
2 cebule
200g makaronu penne
3 łyżki śmietany
sól, pieprz, jałowiec, koperek, liść laurowy, gałka muszkatołowa

Mięso kroimy w paski, doprawiamy solą, pieprzem, obsmażamy na złoto na patelni grillowej bez tłuszczu.
Maślaczki czyścimy, myjemy.

Cebulkę kroimy w paski, dusimy na masełku, wrzucamy grzybki, podlewamy wodą, by aż po sam wierzch (robiłam wszystko w woku), solimy, pieprzymy, dodajemy koperek, 4 ziarna jałowca, liść laurowy, ziele angielskie. Dusimy ok 30 minut. Na koniec dodajemy mięsko, gotujemy tak na maluśkim ogniu ok 10 minut, zaprawiamy śmietanką.
Podajemy z ugotowanym makaronem.

Pychota!






11 komentarzy:

  1. wspaniałe smaki ...zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda naprawdę pysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zaległości i dopiero teraz widzę, że zmieniłaś charakter tego bloga. Czy mogę też odwiedzać Twój nowy blog? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle...Nuuudaaa...Smacznie i smacznie, i smacznie :)
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Ci powiem ,że Ty sadystką jesteś ;p Znęcasz się nade mną tymi pysznościami ;) Już czuję ten zapach a ogórki swojskie?

    OdpowiedzUsuń
  6. no to mi narobiłaś smaku, ech... i jak tu nie zwariować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po co mi to bylo? Wiedzilam, ze nie powinnam tu zagladac, wiedzialam!:)
    Ale wypas...:o

    OdpowiedzUsuń