Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

sobota, 28 kwietnia 2012

włoski raj

...pomiędzy koszeniem, grabieniem, sadzeniem, podlewaniem.. leniuchowaniem na kocyku... podjadamy delikatne, puszyste, śmietankowe, czekoladowe i orzechowe....
Biszkopt, przepis TUTAJ , kroimy na 2 części.
Krem:
0,5 litra kremówki 30%
3 łyżki cukru pudru
1 galaretka cytrynowa (rozpuszczona w 1 szklance wody)
Polewa:
6 łyżek śmietany kremówki podgrzewamy, dodajemy 2 łyżki kakao, 2 łyżki cukru pudru (tutaj do smaku, ja wolę mało słodkie). Mieszamy, studzimy.
Na polewę nadaje się również doskonale karmel.

Biszkopt przekładamy kremem śmietanowym, na górę układamy orzechy włoskie i polewamy czekoladą.
A potem...
niebo..



8 komentarzy:

  1. dziewczyno! smaka mi robisz nieziemskiego:)! jutro chyba coś upiekę słodkiego:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piecz! Nie ma nic lepszego jak niedzielna kawka a do niej pyszne ciacho! :)

      Usuń
  2. Co za pysznosci!:o ...Oczywiscie ciacho zostalo wszamane pod chmurka... a ja nadal zawiszcze;))) Pozdrowionka dla calej bandy!Udanej majowki Wam zycze!!!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ciacho i Twoja kawka.. oj to byłby duet!

      Usuń
    2. zapomniałam dodać, że tak, oczywiście wszamane pod chmurką właśnie, bardzo szybko wszamane, bowiem rozpuszczało się i szkoda, by się zmarnowało ;D

      Usuń
  3. Pysznie...jak niewiele czasu i wysiłku potrzeba by zrobić coś smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bosko - za tydzień zrobie mamie na imieniny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że jeszcze nie słyszałam o rzucanym biszkopcie i do tego jeszcze udanym. Muszę spróbować.Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń