Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

środa, 28 listopada 2012

sałatka z grillowanym kurczakiem, ananasem i szpinakiem - PYCHA!

Musicie spróbować!
Koniecznie!
Pyszna!
Dressing słodko-kwaśno-ostry!
Rewelka :)

Składniki na sałatkę:
1 pierś z kurczaka
6 plastrów ananasa
pół białej cebuli
pół cytryny
4 garście świeżego szpinaku

Pierś myjemy, czyścimy z kostek. Nacinamy 3 razy wzdłuż, solimy, układamy na patelni grillowej. Na pierś układamy plastry ananasa, porządnie pieprzymy i obsypujemy cukrem trzcinowym. Tak smażymy 8 minut, tylko z jednej strony. Na patelni grillujemy również pół cytryny oraz pół cebulki :)
Po upływie 8 minut, smażymy pierś z drugiej strony, przez 5 minut. Ananasa grillujemy nadal, ale już na patelni.

Dressing:
1 łyżka startego imbiru
2 ząbki czosnku, startego
skórka z połowy limonki
sok z całej limonki
2 łyżki cukru trzcinowego
szczypta soli morskiej
łyżka oliwy z oliwek
pół łyżeczki tabasco
1/3 szklanki liści mięty, świeżej

Mieszamy wszystkie składniki w misce. Wrzucamy szpinak na to skrojoną w kostkę pierś, ananasa i cebulkę.
Mieszamy...  przepyszna kombinacja. Dawno nie jadłam takiej smacznej sałatki :) na pewno zagości w sobotę na imieninowej imprezce :)))

A ogólnie wszystko u nas gra, tylko pogoda.. ciepło, ale szaro!
Udało mi się dorwać kilka fotek Kondzia z przedszkola :)
Tutaj śpiewa w Domu Seniora :)
 a tutaj kucharzą :) sałatka jarzynowa ;) mój kucharz w bluzce z czerwonymi rękawami ;)


Robię już zakupy świąteczne, prezenty. Wolę wcześniej, potem mam już mniej biegania. W Biedronce jest świetny wybór zabawek, jak zwykle z resztą :)

Serdecznie wszystkich pozdrawiam!
Kama :)

--------
EWELA & KUBA - ODEZWIJCIE SIĘ!
Jak będziecie w Polsce, normalnie w d... naleję za te milczenie!

6 komentarzy:

  1. sałatka wygląda przepysznie! do szpinaku mam uraz od dziecka, ale spróbuję. to musi być smaczne!
    uściski dla pana kucharza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam olbrzymią ochotę i na Twoją sałatkę i sałatkę maluchów :) kiedyś przekonałam się, że ananas i szpinak bardzo się lubią. dobre połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka wygląda rewelacyjnie! Szkoda, że mój mąż nie lubi mięsa na słodko, ja za to uwielbiam.

    Prezenty zawsze kupuję już nawet w październiku, a w tym roku nie wszystkie mam jeszcze załatwione.

    Kondzio wygląda rewelacyjnie w kucharskiej czapie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo taka hawajska kombinacja smakowa! uwielbiam!!!! zrobię sobie bez ananasa (owoce staram się jeść osobno). a ten sos MUSZĘ WYPRÓBOWAĆ!!!
    dobrze, że u Was dobrze! tak trzymać kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jeszcze nie mam prezentow i natchnienia. Nie mam pojecia, co kupic Ziemowi...
    Fajne dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro u mnie dzień pierniczkowy:) zapraszam do wspólnej zabawy:) Szczegóły na moim blogu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń