Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

piątek, 13 września 2013

RATATOUILLE kolorowe na zimę

Wspaniała baza do ryżu, makaronu, zdrowe, pachnące, pyszne :)
Mieszanka pomidorów, cukinii, cebulki, czosnku.
Można dodać paprykę, będzie jeszcze smaczniejsze :)
A wszystko zamknięte w słoju, by czekało spokojnie na zimowy wieczór ;)

Ale kolory!
 Wrzucamy na patelnię skrojoną cebulkę, czosnek. Smażymy na oleju lub oliwie.
Dodajemy pomidorki, cukinię, dusimy.
Podsypujemy oregano, sól, pieprz.
Pilnujemy, by cukinia nam się nie rozgotowała.
Udały mi się w tym roku pomidorki, patrzcie jakie piękne :) dumna jestem strasznie!


Ach, jeszcze cukinia :) moja :)

 Wkładamy do słoików. Pasteryzujemy 10 minut i gotowe :)
Zima nam nie straszna!
Smacznego :)

10 komentarzy:

  1. uwielbiam to chyba jedyny komentarz mój ostatnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mimo tylu spraw, które masz na głowie i tak zaglądasz do mnie :)

      Usuń
  2. Kama! u mnie tez dzisiaj było pomidorowo :) przygotowałam przecier, jeszcze pachnie w całym domu. Chętnie wykorzystam Twój przepis.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachną pomidorki, prawda?Czy to pieczone, gotowane, smażone.. a najważniejsze, że pomidor po przetworzeniu nie traci swoich wartości odżywczych :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię tu zaglądać.Tyle smaczności do spróbowania.Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w mojej kuchni :) i za ciepłe słówka też dziękuję :)

      Usuń
  4. masz rękę do warzyw, cudnie urosły, piękne kolorki , no i będzie pyszne jedzenie w jesienny wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marchewki nie mam wcale, więc tak nie do końca ;) może w przyszłym roku się uda ;)

      Usuń
  5. Ale z Ciebie gosposia...;) Podziwiam Cie!
    Pyszne zapasy macie na te zime!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ostatnio nazywają mnie GOSPODYNIĄ haha zapas musi być, jak wioseczkę zasypie, wtedy taki słój jak znalazł, nie?
      Buziaki :***

      Usuń