Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

wtorek, 10 września 2013

oliwa czosnkowa

Pyszny dodatek głównie do sałatek i sosów.
Prościzna w wykonaniu, gdyż wystarczy obrać czosnek i wrzucić do oliwy z oliwek :)
Nie długo poczęstuję Was pycha sałatką z dodatkiem właśnie tego składnika ;)
Jakiej używacie oliwy? Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami w tym temacie, bo szczerze mówiąc nie znam się na tym ;) u mnie gości taka :)

Nie długo moja mała rocznica ;)
2 lata blogowania na tym blogu!
Może w końcu dam radę i zorganizuję pierwsze candy? :)
Co myślicie?
Jakaś naleweczka z porzeczki czy malin... do tego buteleczka soku... pomyślę :)
Jestem zdumiona Waszym podglądaniem mojej kuchni :) bardzo to miłe! Wczoraj został chyba pobity rekord - 1040 wyświetleń! Przepis na sok z malin ma jak dotąd aż 1600 odsłonięć :) mam nadzieję, że będzie Wam smakował :)
Dziękuję, że zaglądacie, że zostawiacie ślad po sobie, radzicie i podsyłacie nowe pomysły :)

Serdecznie pozdrawiam!
Kama

3 komentarze:

  1. U mnie podobnie z oliwą... w sensie, że nie znam się. Kiedyś oglądałam programy, ale zapomniałam jaka jest najlepsza.
    Pomysł z czosnkiem niesamowity. Idealny do sałatek! :)
    Nie ma się co dziwić, że tyle odsłon, skoro przepisy smaczne i sprawdzone, a zdjęcia tylko zachęcają! :)
    Buziaki,
    I.

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja się chętnie zapiszę na takie apetyczne candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio znalazlamw sieci ciekawą oliwę (http://prostejedzenie-sklep.home.pl/pl/c/Oliwa/18) smakuje wyśmienicie, dziś próbuję Twój przepis. Mam nadzieję, że wyjdzie smacznie :)

    OdpowiedzUsuń