Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

środa, 25 września 2013

ZUPA GRZYBOWA Z MAŚLACZKÓW

Nadal u nas grzybowo, rządzą maślaczki i koźlaczki :)

Zupa grzybowa, jak dla mnie najlepsza właśnie z maślaków.
Na bulionie z żeberek z dużą ilością warzyw: marchewką, selerem, porem, pietruszką, ziemniakami.
Z aromatycznym jałowcem, koperkiem i zaprawiona gęstą śmietaną.

To jest to!

fot. Kama
Gotujemy wywar z mięska i warzyw.
1kg żeberek wieprzowych
2 duże marchewki
1 duży seler
1 duży por
2 duże pietruszki
4 ziarna jałowca
3 łyżki posiekanego koperku
Gdy mięsko będzie mięciutkie, dodajemy pół kg oczyszczonych maślaków.
Dodajemy 3 duże ziemniaki skrojone w kostkę, gotujemy ok pół godziny.
Doprawiamy solą, pieprzem i śmietaną.

Smacznego!

Akcja na Durszlaku:

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam zupę grzybową. Najlepsza jest ta, którą zrobi mój mąż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale apetyczna ta Twoja zupa. Aż tutaj pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupka grzybowa....mmmm... juz czuje ten cudny zapach! Znowu kusisz cudnymi przepisami a ja sniadania jeszcze nie jadlam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo...a ta znowu grzyby...ktore ja tak uwieeeeelbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niby żadnych wartości nie ma ta zupa ....ale ja UWIELBIAM grzybową

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham grzyby w każdej postaci ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chyba ze 100 lat nie jadłam grzybowej, ale smaku narobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj i u nas ostatnio była. Właśnie z maślaczków, bo tato mój nazbierał w swoim ogródkowym mini lesie, a że już w tym roku posmakował grzybków, to podarował nam. Pychaśne były :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm... aż u mnie zapachniało! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pycha!
    Dziękuję za dołączenie do akcji :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń