Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

sobota, 15 października 2011

i znowu weekend!

Tak szybko zleciał ten tydzień nie wiadomo kiedy..

Czasem to mam wrażenie, że nie trwa 7 dni tylko 2 - poniedziałek i zaraz piątek :)

A jak weekend to wiadomo, można dłużej pospać, odpocząć, luz blues :)

Dziś zrobiłam rybkę, mintaja zapiekanego z warzywami na plasterku jabłka.
Przyznaję, najlepiej smakuje mi dorsz, ale upolowałam mintaja właśnie za nie całe 7zł/kg więc wiadomo :)

A rybkę zrobiłam tak:
filety dobrze obsoliłam solą morską

potem
pokroiłam w drobną kostkę
1 cukinię
1 paprykę
1 cebulkę
2 ząbki czosnku
1 pomidorka

Warzywka podsmażyłam (bardzo krótko) na łyżeczce oleju rzepakowego, dodałam sól, pieprz, tymianek, oregano, majeranek, chilli, kolendrę i bazylię. Pomidora wrzuciłam na samym końcu i smażyłam tylko chwilkę, by się delikatnie tylko sparzył.

Jedno jabłko pokroiłam w plastry, wycięłam środek i na nim ułożyłam zwiniętą w rulon rybkę, do środka włożyłam warzywka i skropiłam sokiem z cytrynki. Obok ułożyłam cukinię (osoloną) i na niej też warzywka - zrobiłam troszkę więcej ;)




Wrzuciłam do pieca na 20 min.

Smakują pysznie :) rybkę przed skosztowaniem należy skropić cytrynką :)







A dodatkowo jeszcze szybko zrobiłam sałatkę z makaronu ryżowego, paluszków krabowych i ogórków korniszonków :)

makaron, niteczki łączymy z paluszkami krabowymi skrojonymi w paseczki,
do tego ogórasek w occie w kosteczce,
koperek
i łyżka majonezu :)


delikatne i leciutkie, pycha do mięska z grilla, rozpływa się w ustach :)

Słodkości oczywiście też już u mnie pachną,
standardowo babeczka - dla Papusia ;)
a jutro tarta z brzoskwiniami, śmietaną i karmelem oraz wiśnie nasączone alkoholem zalane w karmelu :)

Zaczynamy weekend!
:)

3 komentarze:

  1. Czad!!!
    znowu inspirujesz...
    a już miałam dylemat co weekendowo zapodam rodzince...
    DZIĘĸI!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł z rybką godny spróbowania...a po tych wisienkach to wędruj do łóżeczka bo głupotek narobisz hi hi

    OdpowiedzUsuń