Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

czwartek, 20 grudnia 2012

3 dni :)))

Dziś kolorowo i nadal pierniczkowo :)))

Choinka z pierniczków :)
pudełko na jutro dla Kini do szkoły, klasowa wigilia, każde ciastko podpisane imieniem dziecka ;)
spakowaliśmy dziś paczki dla Florisa, Dianki i Berta :)) pierniczki oczywiście też ;)

na szczęście już jutro piątek!
Koniec wczesnego wstawania i trochę laby nam się szykuje!
Śnieg jest, mróz też, bałwan stoi, więc dzieci szczęśliwe :))

Dzięki za odwiedziny, witam nowych obserwatorów i zmykam!
Paaa :)
Kama :)

8 komentarzy:

  1. Zasze marzyłam żeby podarować komuś na prezent taką choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w tym roku robiłam takie choinki niestety rozdałam wszystkie, a twoja śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie biorę się do pieczenia kolejnej partii pierników, więc choineczek będzie więcej :))

      Usuń
  3. Śliczna ta choineczka. Ciekawe czy do świąt wytrzyma? A podpisane pierniczki to piękny pomysł na osobisty prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wytrzymała! To prezent dla wychowawczyni Kini - zjedzona została do porannej kawki ;)

      Usuń
  4. Kama ja wczoraj też piekłam dzieciakom do szkoły ciasteczka :-))) Taka secjalna limitowana edycja tegoroczna, ponieważ w tym roku niestety ciasteczek brak ;-) Za to będzie duuużo ciast. Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zgadałyśmy :))) Renifery Twe - bajeczne :)))
      Buźka!

      Usuń