Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

czwartek, 6 grudnia 2012

biało :)

Bialuśko się zrobiło na naszej wioseczce :)
Od rana śmiech i radość, bo:
- Mikołaj przyniósł prezenty (dzieciaki wstały raz dwa, nie to co w zwykły dzień) wierzą moje Bąki jeszcze w Świętego i oby jak najdłużej..
- śnieg, śnieg, śnieg :)
Niewiele, trawkę przykrył, jest fajnie!

Poza tym.. wczorajszy trudny dzień ogarnięty, myślę, że na plus dla nas. Duży plus. Nie dałam się i nie dam.

Wizyta z agencji adopcyjnej przebiegła bardzo miło. Kolejny raz usłyszałam, że dobra robota zrobiona i wciąż słyszę słowa od znajomych: "nie żal Wam? zrobiliście najgorszą robotę a teraz oddacie.."
Proszę, nie piszcie tak.

Zaczęliśmy remoncik mały. Garderobę moją i K, tuż obok naszej sypialni i pralnię :) chłopaki mają skończyć przed świętami :)
Zamówiliśmy też piękną skrzynię na drzewo do salonu! Ręczna robota, elementy kute, piękne gałęzie z liśćmi... kurcze, facet ma talent! Jak obejrzałam jego prace, lampiony, kinkiety (głównie te zewnętrzne) - zamarzyłam o takim jednym co by tak zachwycał na tarasie........ zobaczymy ;)

Czekam na duży mróz, dużo śniegu, by zacząć biegać po śniegu właśnie w samych gatkach ;)

Pozdrowienia,
Kama :)

-------------------

pierwszy śnieg w tym roku :)


6 komentarzy:

  1. Dzięki Wam dzieciaki mają zdrowy start w przyszłość i zawsze Was będą miały w sercu. Pozdrawiam Mikołajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę pytać czy Ci nie żal ....???
    nie napiszę że przecież to dla ich dobra ...!!!
    napiszę tylko ...życie jest do du...y i coraz bardziej nie widzę sensu tego co robimy dzięki urzędnikom , ostatnio się dowiedziałam że dzieci nie mają więzi z rodzicami zastępczymi ...nawet po 6 latach pobytu .

    Cieszcie się wspólnymi chwilami ,by mieli co wspominać :))...takie jak dziś

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze milo do Ciebie zajrzec Kamus - tak tu nastrojowo.
    Ciesz sie, ze spotkanie z agencja sie udalo a robota i to dobra zostala wykonana:)
    Fajnie poczytac sobie o normalnym codziennym zyciu, milosci i zgodzie, bo ja na co dzien tylko zmarszczki , pryszcze, utrata jedrnosci- marzy mi sie lesniczowka, kominek, i pobielone drogi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało byc cieszę się, że spotkanie z agencją sie udało

      Usuń
  4. Pozdrawiam cieplutko, spod śniegu!
    Piękne widoki u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kominek super sprawa ja teraz nie bardzo moge uzywać bo nie ogarniam małej ciagle chce dotykać szukam coś ładnego w formie balustrady czy coś w tym stylu by nie podchodziła do kominka bo strach a dzieci będa miały dobrze a Ty może pomożesz nastepnym:)

    OdpowiedzUsuń