Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

środa, 24 lipca 2013

co na obiad? kluseczki gotowane w sosie koperkowym z pulpetami

Odwieczne pytanie:
co dziś na obiad?

U nas dziś pulpeciki z indyka w sosie koperkowym i do tego kluseczki gotowane właśnie w gotowym już sosie.

Mniam!
 Mięsko z indyka (pierś) zmieliłam, dodałam jajo, otręby, dokładnie wymieszałam.

Przygotowałam bulion z liścia laurowego, ziela angielskiego, lubczyku, selera, koperku, pora, marchewki, dodałam uformowane w kulki mięsko. Gotowałam tak pół godzinki.
Następnie 2 duże cebule skroiłam w piórka, udusiłam na masełku, dobrze przyprawiłam solą, pieprzem i gdy już cebulka była mięciutka rozdrobniłam ją za pomocą bledera.
Dodałam do sosu.
Do miseczki wsypałam szklankę mąki, pół łyżeczki soli, dodałam 1 jajo, 2 łyżki oleju i 2 łyżki mleka. Zagniotłam ciasto. Formowałam maluśkie kuleczki, wielkości orzecha laskowego i wrzucałam do gotującego się sosu z pulpecikami :) po 10 minutach są gotowe i pyszne!
Spróbujcie, dzieciaki wcinają, że hej!

Czekam na słonko...
... mówią właśnie w Teleexpresie, że idzie ciepełko ;)

to czekam! :)

Pozdrowienia :)

3 komentarze: