Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

czwartek, 29 sierpnia 2013

KALAFIOR faszerowany indykiem w chrupiącej panierce

Witajcie :)

Jeśli lubicie kalafiora, mięso indyka oraz chrupiącą panierkę na pewno spodoba Wam się ta propozycja :)

Kalafior jest soczysty, pachnący, mięsko dodaje sytości potrawie i pięknego aromatu a panierka to już wisienka na torcie ;)


Pięknie się prezentuje, ponieważ pieczony jest w całości.

Kalafior płuczemy i blanszujemy w osolonej wodzie ok 10 minut.
Mięso, pół kg, mielimy, dodajemy jajo, solimy, pieprzymy.
Gdy kalafior się podgotuje, studzimy go.
Następnie, jeśli różyczki ładnie się rozłożyły, wkładamy między nie mięso. Jeśli nie, delikatnie widelcem robimy miejsce na mięso, bez obaw, nic się nie rozwali ;)
Całość smarujemy panierką, czyli 2 jajka roztrzepujemy w misce, dodajemy sól i pieprz do smaku oraz bułkę tartą w takiej ilości, by wyszła dość gęsta papka. Nakładamy dokładnie na kalafiora.

Wstawiamy do pieca na 40minut. Temperatura 180 stopni.

Pychotka!
Zamiast bułki tartej można dodać otręby, smakuje równie dobrze :)
SMACZNEGO :)

7 komentarzy:

  1. Wow, czegoś takiego jeszcze nigdy nie widziałam! Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba,kalafior już czeka,jutro robię :) dziękuję za świetny pomysł na obiad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też bomba - wszystko co lubię :)

      Usuń
  3. Uwielbiam kalafiora, ale mój Wojtek mniej. Może jak zrobię go z mięsem to zmieni zdanie ;) Wygląda bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my lubimy w każdej postaci, czy to w zupce, czy w sałatce, jest pyszka :)

      Usuń
  4. Kamila, nie mogę czytać Twoich postów! są za bardzo smakowite! niech będą trochę mniej :) (ślinotok mam, a muszę pozbyć się 2 kg kochanego ciałka, bo mnie wszystko uwiera i nie da się czytając Ciebie...:) )

    OdpowiedzUsuń