Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

tarta z MALINAMI, mascarpone & bitą śmietaną

Trwa sezon na tarty!
Przynajmniej u nas :)

Spróbujcie tarty na kruchym, delikatnym cieście z pyszną bitą śmietaną połączoną z serkiem mascarpone a słodycz tę przełamią odrobinę kwaśne maliny.
Najlepsze te z własnego krzaczka, ale jak nie macie i te sklepowe są rewelacyjne :)

Przepis na kruchy spód O TUTAJ, ZERKNIJCIE :)

Krem to:
250g serka mascarpone
500ml śmietany kremówki 30%
3 łyżki cukru pudru

Ubijamy śmietanę, dodajemy cukier i na koniec serek. Miksujemy.
Wykładamy na ostudzone ciasto. Układamy gęsto malinki :)
Gotowe :)
A z szampanem smakuje nieziemsko :)
Zachęcam do spróbowania :)

Pozdrowienia!

12 komentarzy:

  1. jest mi bardzo miło, że chcesz mnie zaprosić ;) mój mail to izia@g.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Qrde...kiedy ja się nabawie piekarnika wreszcieeeeeeee!!!!!!
    pozdrówki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez pieczenia doskonała będzie ta tarta:
      http://ja-kama-mama.blogspot.com/2011/09/imieninowo-malinowo.html
      buziaki!

      Usuń
  3. Zajrzalam na blog o porade pasteryzowania sloikow :) Bo bede robic buraczki w sloje :) Pierwszy raz. Pamietam przez mgle jak mama to robila... hmm a teraz na mnie kolej.
    ...a tu patrze.. moja tarta wymarzona, wczoraj zerwalam malinki i dzis wlasnie sie za nia zabieram. W tam tym tyg. zrobilam z mascarpone i mlekiem slodzonym skondensowanym, tez dobre. Ale teraz zachcialo mi sie KREMU ;))) MMMMM :) Floris mowi mniami :) :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buraczków nie robię, bo nie lubię ;) tzn jeść lubię, ale jak pomyślę o robieniu to robię się czerwona jak burak haha
      Daj znać jak tarta wyszła i wyściskaj Robaczki od cioteczki :****

      Usuń
    2. Tarta wyszla super :))) Floris nie mogl sie doczekac kiedy sprobuje. Ukladal malinki i widelczykiem namierzal krem :))
      Buraki zaś... bylo wszystko dobrze do momentu, po pasteryzacji.. mysle, ze zakretki zle trzymaja :/ i jakos ciezko bylo zakrecic. Bert jak sie wzial za dokrecanie jednego ze sloikow, to go przekrecil!! hehehe
      Usciski i buziaki ;***

      Usuń
    3. Mój mały pomocnik! Ma dryg do kucharzenia, widziałam błysk w jego oku jak pracował przy swoim sprzęcie :)
      Mój kochaniutki :***

      Często zakrętki, nawet te nowe są krzywe.. więc głowa do góry i działaj dalej kochana :***

      Usuń
  4. Ale kusisz tymi malinami! :) Co nie popatrze to slinka mi leci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Does your blog have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like to shoot you an email.
    I've got some recommendations for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it expand over time.

    Feel free to visit my web site insurance company ()

    OdpowiedzUsuń