Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

środa, 26 września 2012

Mydlarnia Hebe

Ogromny wybór olejków zapachowych, wosków, świec, kosmetyków i powiem Wam, że to naprawdę pięknie pachnie! Zapach unosi się w całym domu :)
Zamówiłam:
Clean cotton
Bahama Breeze
Kitchen Spice
Loves Me, Loves me not
Ocean Blossom
Sweet Strawberry

i oczywiście kominek do wosków i olejków eterycznych. Na dole zapalamy zwykły wkład a na górze kruszymy naprawdę niewielką ilość wosku. Momentalnie się rozpuszcza z zapach powali chyba najbardziej wybredną osobę :) u nas właśnie unosi się zapach truskawki. Słodkiej ;) Zamawiamy tutaj


Kupiłam również sól do kąpieli. Uwielbiam  :) pomarańcza i cynamon :)

Dziś dzień w większości spędziłam w ogródku. Zebrałam ponad 5kg ogórków, więc korniszony tym razem :) maluśkie, takie do 4 cm długości, piękne :)
Cudna dziś pogoda, oby rozpieszczała nas jak najdłużej :)
Pozdrawiam,
Kama.

7 komentarzy:

  1. No widzę że poważne zakupy zrobiłaś. Ja ogórasów nie robię chyba że ze swoich a takich nie mam :(...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te woski, nawet dwa, kupiłam kiedyś przypadkiem myśląc że to mydełka:)
    ale zapachy są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ te ogórki fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już K. powiedział, że to JEGO. Znaczy: zje. Pewnie sam :)

      Usuń