Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

niedziela, 17 marca 2013

poczułam dziś wiosnę!

Tyle śniegu u nas!
Ale dziś było tak pięknie na dworze, że grzechem było nie wyjść :)
Poczułam wiosnę :)

Zrobiliśmy ognisko, był GRZANIEC ptaszki śpiewały - bosko!
Co tu więcej pisać...
lepiej oglądać :)

Komu kiełbaska?
Pyszna! Z ogniska najlepsza!

Jaka pieszczocha!




a na deser nasza ulubiona BABECZKA znika nie wiadomo kiedy z talerza!
Serdecznie Was wszystkich pozdrawiam!
Witam nowych obserwatorów - rozgośćcie się!

Buziaki,
Kama.

9 komentarzy:

  1. O matko, godzina 23 a ja znowu głodna jestem. A tu taka pyszna kiełbaska...!!!

    Aż mnie dziecko w brzuszku kopie! :D

    Co do śpiewu ptaszków, to u nas dziś rano, mimo zimna i śniegu, też ćwierkały... obłędnie! Wiosno przybywaj, bo nie mogę już patrzeć na śńieg!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ale zjadłabym takiej kiełbaski z ogniska!!!
    Rzeczywiście pomimo śniegu czuć już wiosnę.
    Wczoraj z moim 4-letnim synkiem wybraliśmy się na ok.10-cio kilometrowy spacer do lasu (jestem z niego dumna ,bo wytrzymał całą trasę),rzeczywiście ptaki śpiewają już tak wiosennie:)
    Dobrego tygodnia Kamo!:)
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieszczocha na tle płota, takiego jakie mi się najbardziej podobają, to obrazek psiego szczęścia.
    A ja wolę wiosnę bez śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  4. A u nas tyle śniegu, aż się płakać chce, kiedy to stopnieje ???:(
    Labusie to pieszczochy wiem coś o tym:) A kiełbaska z ogniska najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Smaka mi narobiłaś to kiełbaską z ogniska - prawdę mówiąc nigdy nie praktykowałam ogniska zimową porą. Chłód odstrasza mnie bardziej niż pieczone kiełbaski :)

    Trochę zazdroszczę Ci dobrego nastroju. Ja mam jakiegoś mega doła... ciągle zimno, jutro ma padać śnieg, pomidory nie chcą kiełkować, w domu mam plac budowy (mężo robi remont w piwnicy i cały bałagan rozprzestrzenia się na caluśkie mieszkanie). Wszystko mnie irytuje... CHCĘ JUŻ CIEPEŁKA!!! :)

    Pozdrawiam
    Kasia
    http://kasinkowe-gotowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. psina szczęsliwa za 8 miesiecy nasza będzie taka sama co do kiełbasy lubię ale ona mnie nie lubi więc w sezonie na palcach policzyć można ile jej zjem co innego kaszanka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kama, widzę że filcowe buty cieszą się u wszystkich wielkim powodzeniem, są najlepsze do wyjścia na śnieg, chociaż tego jest u nas tak dużo, że wsypuje mi się wierzchem; marzy mi się już ognisko, i taka kiełabaska, ale to dopiero, jak śniegi zejdą, bo teraz nie ma nawet dojścia; przyjemnie patrzeć na psie szczęście, na kochającą się rodzinę, wszystkiego dobrego, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. to się nazywa rozpoczęcie sezonu wiosennego :)

    OdpowiedzUsuń