Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

środa, 7 grudnia 2011

Wymianka niespodzianka :)

Wczoraj nareszcie uroczyście otworzyłyśmy paczki mikołajkowe!

My mamuśki wzięłyśmy udział w mikołajkowej wymiance.
Losowała Miśka i przyznam, że świetnie jej to wyszło :)

Dostałam prezent od świeżo upieczonej mamusi.
Jeszcze raz wielkie dzięki Tess! Buziaki dla synusia :*

Oto mój prezent :)

a tam pudełko z szufladkami, może być na biżuterię :) coś mi się wydaje, że Kinia to zarekwiruje, bo dziwnie się przyglądała i widziałam jej błysk w oku :)



















Paczkę robiłam dla Jolci. Zrobiłam rameczkę z masy solnej, poczęstowałam moją ulubioną czarną herbatą z dodatkiem skórki z pomarańczy, wiśni, grejpfruta.. no i odrobinę łakoci :)

Podobno się podoba ;)

Wczoraj wieczorem, cieszyłyśmy się jak małe dziewczynki. Świetnie się bawiłam dziewczyny!
Oby to nie był ostatni raz :)

3 komentarze:

  1. I dla tego że piszesz systematycznie to mnie wyprzedziłaś ,też chciałam się pochwalić swoją wymianką :)swoją droga fajna komódka

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwal się, chwal! Chętnie zobaczę co Tobie Mikołaj przyniósł :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A komódka super, Kinia już się nią zaopiekowała :D

    OdpowiedzUsuń