Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

piątek, 27 stycznia 2012

ukoi moje serce

dzisiejszy dzień był okropny

dobrze, że już się kończy

serce bolało, ale jak zobaczyłam te zdjęcia - wszystko odeszło, ten buziaczek.... a co tu dużo mówić!






Kocham tego małego chłopczyka... jak nie wiem co! Jak widziałam go na zdjęciu USG - już go kochałam, chociaż nikt wtedy nie mówił, że będę jego drugą mamą :) kochałam go, bo jest synkiem mojej kochanej przyjaciółki...  Jego mama, jest dla mnie tak bliska... kochana, wspaniała.. a synek -kocham go tam samo mocno jak ją.

Dianka kocham Was! Całą Waszą trójkę!

2 komentarze:

  1. Wzruszylam sie...

    MY CIEBIE tez Kochamy!! Zawsze jestes z Nami i Twoje lobuziki wraz z Krycha ;)))

    No ale widzisz, spacjalnie dzis dla Ciebie tak sie uśmiechną i udalo sie uchwycic te kielki ;))) Specjalnie dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak to się dzieje, że gdy mam kiepski dzień Ty zawsze wiesz jak mi poprawić humor? Tak nie wiele wystarczy... te zębiska są wspaniałe! Ile bym dała, by móc go wyściskać!!!

    OdpowiedzUsuń