Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

środa, 9 listopada 2011

kiedy One tak urosły..?

Kinia źle się dziś czuje, więc została w domu.
Leżałyśmy sobie i czytałyśmy książki. Ja swoją, Ona swoją.

Jest w pierwszej klasie, chętnie korzysta z biblioteki - bardzo mnie to cieszy, bo ja będąc dzieckiem nie przepadałam za książkami.. dopiero teraz jako dorosła kobieta odkryłam tę magię.. czytania..

 Kiedy te dzieciaki urosły?























Kinia czytała "Przygody puszystych zwięrzątek" a ja drugą część sagi Stiega Larrsona "Millenium".

Kryminały.
Pochłaniam teraz właśnie to :) zaczęłam od Camilli Lackberg, rany świetnie to się czyta.. kartka za kartką, nie wiadomo kiedy kończy się tom.. podobnie poszła mi saga "Zmierzch". Prawda jest taka, że przeczytałam opis na książce i nie spodobało mi się.. dopiero przyjaciółka, Dianka mnie przekonała. Miała rację :)

Niestety chyba choróbsko zawitało u nas.. Kinia została z bólem brzucha a teraz Nikola wróciła, też narzeka na to samo i wymiotuje... nie chce wymawiać głośno co nam się szykuje...
oby nie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz