Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

środa, 24 kwietnia 2013

już za tydzień MAJ!

Maj, maj, maj!
Zakwitną jabłonie! Będzie zielono, pachnąco, pszczoły będą szaleć dookoła :)

Na chwilę obecną też nie jest źle! Nie ;)

Patrzcie!





Posadziłam truskawki i poziomki w donicach. Podobno świetnie rosną, zobaczymy ;) część oczywiście siedzi w gruncie :)


Jakieś cholerstwo zjada różanecznik... spryskałam dziś, zobaczymy.

A na jeziorze cisza... uwielbiam ten widok. Spokój, ten zapach.. i tylko w trzcinie kaczki gadają ;)

Do zobaczenia!
Kama :)

6 komentarzy:

  1. U sąsiada dziś za płatem zakwitły pierwsze drzewa na biało - ślicznie, jutro pójdę zobaczyć co to, ale chyba śliwki :)
    O truskawki sobie chyba sprawię na balkon :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, zupełnie ale to kompletnie zazroszczę ci domu nad jeziorem. Ile ja bym dała za taki widok! Póki co nie jest źle- wiosna faktycznie a moje nasionka w ogrodzie powoli kiełkują:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne u Ciebie, pachnie wiosna, a widok na jeziorko przepiekny, tylko pozazdroscic:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pszczoły? Boję się tego stworzenia. Kilka razy zostałem pokąsany przez większą ilość.

    OdpowiedzUsuń