Szukaj na tym blogu

Obserwatorzy

środa, 27 lutego 2013

pomidorki, pory, seler... 2013

Posiałam pomidorki, pory, seler, miętę, bazylię i arbuzy :)

Fajnie móc się pogrzebać w ziemi :)))

Jutro kolej na kwiaty :)))

U nas jeszcze tyle śniegu.... dziś tak pięknie świeciło słonko, że od razu czuć wiosnę! Już nie długo będziemy szukali przebiśniegów :)))

Parapety powoli zastawiam sadzonkami :D

I pokusiłam się dziś o nową gazetkę :)


Zostały tylko 2 dni lutego!!!
A potem już będzie tylko lepiej!

Pozdrowienia :)

16 komentarzy:

  1. :) Ja wczoraj się pokusiłam o ogrodniczą prasę i zakupiłam Mój piękny ogród :)Ja zaplanowałam na sobotę grzebanie w ziemi wraz z przesadzaniem kwiatków. Lubię zapach wiosennego powietrza - taki zapach ziemi wilgotnej wygrzewanej słońcem ... :) to już tuż, tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj dopiero teraz spojrzałam jeszcze raz na zdjęcie z prasą i zobaczyłam, ze pod spodem tą samą gazetkę kupiłyśmy :) Pierwszym razem jak spojrzałam moją uwagę oprócz tytułu zwrócił psiak na zdjęcie - bardzo przypomina mojego Napiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dyziocha! "Mój piękny ogród" prenumeruję, bo zapominałam kupować ;) A wiosna, tak tuż tuż! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Mój piękny ogród" mnie wpędza w kompleksy:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. nooooo wreszcie wiosnę widać i czuć w powietrzu. Na wsi dziś byłam i normalnie wiosna u nas wyłazi z ziemi, i jak paaaachnie :)
    Jutro ja wysiewam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jeszcze sporo śniegu, ale dziś od rana tak pięknie świeci słonko! Żyć się chce :)))

      Usuń
    2. no, no, podpisuję się obiema.
      Buziaki

      Usuń
  6. o ty już masz posiane a ja jeszcze nawet nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raz, dwa do sklepu, wybór ogromny :)))

      Usuń
  7. U nas już wiosennie dziś ptaki śpiewają i to słońce... :) Też prenumeruję "Mój pięknu ogród", świetny jest. Dużo masz jeszcze miejsca na parapetach na sadzonki? Mi się po mału kończy, a jeszcze tyle bym posiała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też słońce i ptaszki i trawka się wyłania spod śniegu!!!
      A parapetów mam dużo, tak! Będę siać, siać ile się da!
      Pozdrowienia!

      Usuń
  8. My też mamy słoneczko :) ale fajnie.

    Czekamy na foto czerwonych pomidorków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i ja czekam na te pyszności pachnące, słodkie i taaaakie pyszne :)))

      Usuń
  9. Na południu dzisiaj wyjątkowo pięknie! Słońce świeci i tak strasznie pachnie wiosną!!!!! Okno w biurze cały dzień otwarte, niech się wietrzy i przegoni to ciepłe, suche powietrze. Dodatkowo szczytem radości jest zapach tulipanów ... fioletowych, które stoją na moim biurku :-) Pozdrawiam Cię Kochana serdecznie i słonecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulipany powiadasz? Kocham! Już nie długo będą cieszyć oko przed domem :)) Ściskam! :)

      Usuń